Spruta

Idag tog vi sprutan Gardasil, som är mot livmorderhalscancer (staving). Bara för tjejer!
Den gjorde inte ont när som spruta in den, men när den där vätskan rann ner i armen så värkte det tilli armen i typ 1min, men annars gjorde det inte alls ont, är bara lite ömm nu men det gör verkligen absolut INTE ont! Fattar inte att så många tycker att den gör sviin ont???

Imon ska jag sova över hos Emma vi ska ta sommarbilder på Emma och Nikita, för vi ska ju såklart göra en sommarheader:)

Men jag bloggar i morgonbitti;)

Någon som ska kolla på Let's Dance?
Jag ska;D



Bilder från: Google (sökväg, let's dance)
Redigering: Ja, i Photo Shop



Någon som vet hur mann tar sånna där bilder på datorn så man ser själva skärmen??
Om ni vte, kan ni förklara då i en kommentar, för skulle jag kunna göra lite tips;)

/Julia

Kommentarer
Postat av: Carola Paro

Du har en knapp på tangentbordet som heter Print Screen, kan förkortas typ PrtScr också. Om du trycker på den så kopieras bilden skärmbilden, sedan öppnar Paint eller Word eller något, så kan du klistra in den där, sedan är det klart!

2012-04-01 @ 10:47:10
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0