sorligt:(

 

Hej. Jag har ridit Nikita i paddocken. Jag övade på lättC1. Jag ska förmodligen tävla på GFRK det gick jätte bra!! ♥

I skolan idag så fick jag reda på att en lärare jag hade när jag gick i förskoleklassen har dött i cancer. Jag blev jätte lessen så jag och min kompis grät hela förmidagen. Min store bror hade henne också, jag kom ihåg varje gång som Simon skulle följa med och hämta mig och Ann-Charlott alltid sa Simons namn på engelska. Hon var min trug hets lärare (ni vet säkert inte vad det betyder ) igår så kände jag på mig att något hade hänt. Men mamma, pappa ,jag och Simon är jätte lessna. Hoppas hon har det bra i himlen.

Har inte så mycket tid ska rulla in en höbal.

//emma               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0