Second saddle

Nu sitter jag hemma, visst är det bra att sitta inne när solen skiner och det är fint väder?! :P Kanske inte, elr?!
Men om 45min så ska jag träffa Jackie så ska vi möta Kerstin och tillsammans går vi till secondhand butiken Second saddle där säljer dom begagnade och ny inköpta hästprylar. En jätte bra affär, gå in på secondsaddle.se för mer information.

Idag slutade jag 1, vi hade vikarie för att Helene (våran lärare) är och åker skidor, är det äns någon snö nu???;O
Håller nämligen nt koll på sådant!
I skolan så var det rätt chill, på bamba rasten så gick vi till Elis eller ah hanns gård för vi ville träffa hanns katt, men vi hann inte.

Idag har jag en läxa!
Läxschema för vecka:

Måndag: Asien 40min-.-
Tisdag: Matte läxa 4-.-
Onsdag: Eng workbook+ 20 glosor-.-
Torsdag: Asien 40min-.-

HATAR LÄXA, dessutom förstör det träden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänker inte lärarna på det?

Bybye, nu ska jag käka mellis:) Hungry!
Jag och Yellow
Vi väntar på att få hoppa, ser ni mig?

2 bilder från i lördags men hade typ inga för pappa filmade mest:)

Höörs:*

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0