om mig

hej!
Det är jag som är emma. jag har en häst som heter nikita♥ Jag har ridit på GFRK. men sen när jag fick nikita så slutade jag. Jag har endå en ridlärare som plast mamma (tina) för mina föräldrar är skilda. jag har en hund, en katt och tre hästar. pappa, jag och tina rider alla tre men pappa har ingen häst. det är bara jag och tina:) första gången jag satt på en häst var jag 2-3 år gammal och när jag börja påGFRK så var jag 4 år. och nu är jag 12 år. jag och julia träffades på gfrk.  

jag och julia kommer att fösöka blogga varge dag. hoppas ni gillar den
jag kan inte blogga mer :( 
hejdå ses
//emma
 

  
      

Kommentarer
Postat av: Kerstin<3Esteban

Saknar Nikita, måste komma och hälsa på någon dag!

2012-03-25 @ 21:59:55
URL: http://estebaan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0