nu så...

Nu hinner jag blogga lite på mobilen:) I onsdags var jag i stallet, åkte med Jackie. Inte mer med det! Igår red jag, först åkte jag och Jackie direkt till stallet efter skolan.Jag träffade Kerstin i stallet, hon började ju i mini specialen igår. Men Cindy, som jag red igår, vi hoppade, hon var jätte pigg och ganska stark. Hon lyssnade fint på hjälperna, och hon var jätte fin i galoppen och när vi hoppade, men hon var piiiigg. Det kommer en bild på banan sen.Det var 2 st som ramlade av, Matilda och Elin, men jag tror det det gick rätt bra. Idag Ska jag till stallet, har vart där hela veckan, och kommer vara där hela helgen, men nu får jag sluta, bye bye /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0