Härlig dag...

Idag har det varit en rikitgt härlig dag, solen sken och fåglarna kvittrade. Man blev så glad av det..
Jag och Jackie åkte direkt efter skolan till Second Saddle, jag köpte en jätte bra borste som formar sig efter hästen och Jackie köpte en hovkrats, ryktväska, rotborste och en sådan borste som jag, men Jackie hade inte råd med allt så hon fick samanlagt 1 borste och 1 hovkrats gratis, och jag fick borsten för 30kr istället för 35kr. För er som rider är det en jätte bra affär, det finns både begagnade och nya saker ochh hela affären är smockfull, av roliga hästsaker och hästprylar. Vissa saker kanske är lite dyrare men vissa saker är också billiga. Kvinnan som jobbar där vill gärna ha in fler säkerhetsvästar så om ni har en som ni inte andvänder eller så, så skulle hon nog vara väldigt tacksam över att få in den, men tänk på att den inte får vara för sliten och hon vill hälst att man tvättar sakerna innan man lämnar in dom, så du inte lämnar in dom smutsiga, du får halva summan med pengarna, så du tjärnar ju lite på det:)
Bara ett tips, jag lämnade in min gamla säkerhetsväst idag och om den blir såld så får vi 200:-.

Efter att vi hade köpt det vi skulle köpa, åkte vi till stallet, vi hoppade och åt i stallcafét. Jag hann inte sköta:(

Klockan 6 åkte jag hem, jag frågade Jackie om hon skulle åka med men hon gick typ någon stans, har ingen aning vart, så jag letade efter henne i hela stallet men hittade henne inte, så jag åkte, så förut hade jag värsta dåliga sammvetet;O-.-'
Nu måste jag lägga mig!

God natt!
En härlig solnedgång, från en härlig kväll, från en härlig vecka med Becca i Tjuvkil, i stugan vi brukar hyra en vecka varje sommar, det har vi  gjort 4 år ni:) Hörs!

//Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhhhh, världens bästa sommar! <3



Ska LÄTT åka till Second Saddle, verkar super bra ju!

2012-03-28 @ 15:49:49
URL: http://rossfionn.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jättefin blogg verkiligen, fiin bild, är det du och becca som brukar vara där eller hälsade hon bara på?

2012-03-28 @ 17:06:17
URL: http://estebaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0